Dit doen wij!

Wij ondersteunen kind-gerelateerde goede doelen bij het genereren van structurele loterij inkomsten.

Doe jij mee?

Ben je een kind-gerelateerd goed doel met een ANBI status en kun je wel wat extra structurele inkomsten gebruiken?
Meld je dan nu aan. Wij gaan actief met je aan de slag om structurele loterij inkomsten te genereren.

Onze aanpak

We beseffen als geen ander dat tijd kostbaar is. Daarom hebben we het zo makkelijk mogelijk gemaakt voor Goede Doelen om aan te haken. De deal met de Lot of Happiness loterij is gemaakt, de administratie is al geregeld en met onze toolbox en helpdesk kun je eenvoudig aan de slag.

Via een link op onze site en op die van Lot of Happiness kunnen deelnemers kiezen om direct jouw doel te steunen. Administratief is alles verder ingeregeld. Deelnemers kiezen er zelf voor om jouw doel actief te gaan steunen, terwijl ze zelf kans maken op mooie prijzen. Zolang de deelnemer voor jouw doel blijft spelen ontvangt jouw doel het wettelijke percentage van de inleg van de loterij (momenteel 40%).

De inleg wordt op een derde rekening beheerd door een onafhankelijk bestuur. Wij maken regelmatig de bijdrage over naar de rekening van jouw stichting. Ook houden we je op de hoogte van het aantal deelnemers dat voor jouw doel heeft gekozen.

Het enige wat je hoeft te doen is het initiatief bekend maken onder jullie supporters.

ANBI

Stichting Kinderen op één staat bij de Belastingdienst geregistreerd als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat de stichting geen erfbelasting of schenkbelasting verschuldigd is over erfenissen en schenkingen. Iedere euro van jouw bijdrage komt volledig ten goede aan de projecten van Kinderen op één.

Daarnaast heeft het schenken aan instellingen met een ANBI-status zekere belastingvoordelen voor de schenker.

Samen bereiken we meer, meld je aan en doe mee!

Samen bereiken we meer, meld je aan en doe mee!

Samen bereiken we meer, meld je aan en doe mee!

Aanmelden

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen